Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Lucruri pe care nu le suport: #1

Cred că aș începe cu  dobitocii care își aprind țigara cum fac doi pași din apartament și intră în lift cu țigara aprinsă. Mă întreb oare, ce proces logic te împiedică să mai aștepți 30 de secunde , hai un minut până ieși din scara blocului să îți aprinzi atunci țigara. E chiar așa de mare nevoia de nicotină, încât nu te mai poți abține și trebuie să fumezi în spațiul ăla închis? Poate îmi explică cineva.

Sunt fumător de ceva vreme și să zicem că tolerez mai bine mirosul de țigări și fumul, dar sincer nu suport să stau într o cabină de lift din care a ieșit cineva cu țigara aprinsă. De ce trebuie să împuți liftul cu mirosul de țigară? Mureai dacă mai aveai rabdare un minut?

Și tot vorbind de fumat, mai nou nu suport toți trendinezii care cară după ei țigări electronice și le folosesc peste tot. Și când zic peste tot, mă refer la peste tot, inclusiv în autobuze sau metrou. Am văzut destui. Doar mie mi se pare un gest dobitoc și făcut aiurea?Dacă încă fumai țigări ce naiba făceai acum, că ești în mașină sau metrou?

Suportai cum suportăm restul fumătorilor. Dar se pare că folosirea unei țigări electronice e mare fiță acum și trebuie să arați cât de cool ești tu... Și nu mă interesează chestii de genul că e doar abur, nu te afectează, nu e nimic nociv în ea și alte gargare de genul. E un gest dobitoc și nu-l suport.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu