Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Lucruri fără logică #1

Uite o treabă pe care eu personal, o consider lipsită de logică și pe care am observat-o destul de des. De ce pietonii care traversează strada mulțumesc șoferilor că au oprit?  Numai eu văd ceva aiurea aici sau mai sunt și alții?

Pentru că, eu nu consider că trebuie să mulțumesc cuiva care este obligat să-mi respecte niște drepturi. Dreptul meu ca pieton este să pot traversa strada prin locurile special amenajate și semnalizate. Obligația soferului este aceea de a opri atunci când pietonul traversează sau are intenția de a traversa. Nimeni nu face nimănui nici un favor.

5 comentarii:

Maximilian Daniel spunea...

:))

krissu spunea...

pai hai sa iti spun eu de ce se multumeste....
se multumeste soferului ca a oprit si ca nu a accelerat masina ca sa il calce... :))
chiar daca se sanctioneaza cu puncte si cu suspendarea permisului, domnii soferi considera ca a astepta sa treaca pietonii este pierdere de vreme... deci i se multumeste pentru bunavointa de a astepta

Panzer spunea...

treaba e ca, aici nu e vorba de bunavointa sau bune maniere, e vorba de drepturi si obligatii. Doua lucruri complet diferite.

krissu spunea...

Pai da... ai dreptate.. eu iti spun cum gandesc ambele parti implicate... soferii (care sunt foarte grabiti in general) si pietonii (speriati de soferii grabiti)

Emi spunea...

s-au obisnuit sa multumeasca pentru ca de obicei trec prin locuri interzise unde "multzam, multzam!" cred ei ca substituie greseala lor

Trimiteți un comentariu