Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Un simplu nod

Când vine vorba de cravată și de nodul cravatei, eu unul, am concepția că un bărbat trebuie să știe să facă un nod de cravată și îmi vine cu  greu a crede că mai există cineva care nu știe să facă un nod simplu de cravată. Însă, se pare că nu este chiar așa de simplu.În ultima perioadă văd noduri de cravată tot mai strâmbe și nesimetrice, de ajung să mă întreb dacă nu cumva este o modă nouă și am rămas eu învechit.

Propun ca fiecare cravată să vină cu o diagramă ca la scaunele de la Ikea prin care să explice tuturor care este tehnica. Este chiar așa de mare inginerie să faci un nod de cravată? Este chiar așa de complicat să faci 3-4 mișcări încât totul să iasă simetric. Sunt atât de mulți bărbați cu mâiniile strâmbe și nu iese cum trebuie?  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu