Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

„Agramare” humanum est

Nici  nu știu cum să încep această însemnare. Mai mult este un bilet de scuză care este destul de delicat și complicat, de scris. Deoarece, îmi este rușine de persoana mea și n-am idee sub ce piatră să mă ascund mai repede, din cauza greșelilor gramaticale și de ortografie pe care le-am făcut din 2007 până în prezent. Și cine știe, câte am mai făcut și înainte. Mi-e groază să mă gândesc. 

Știți, ce e mai penibil? Faptul că aspir la titlul de grammar nazi și apar limba și gramatica română, de fiecare dată când am ocazia. Este jenant, pentru că blogul este precum o carte de vizită care îți reflectă personalitatea și nivelul de cultură. Iar dacă tu scrii în limba pe care o aperi, praf, la ce să se aștepte cititorii tăi?

Macar, am reușit să le corectez( mai târziu, decât deloc), iar pentru cei care au apucat să le vadă, le cer să mă ierte. Restul care nu au mai apucat( presupun că acum dădeați buzna peste toate articolele anterioare, să le căutați), vor fi un secret care se va îngropa odată cu mine. De acum înainte, Ștefania Popescu, va fi noul meu Dumnezeu și cărțile ei, îmi vor călăuzi drumul.

3 comentarii:

Dyutzza spunea...

OK, OK, am inteles, u`re forgiven. Dar mai usor cu virgulele :D. Stiu ca esti calm, dar lasa-le deoparte :)

Panzer spunea...

hai fata ca nu am chiar asa de multe virgule si sunt puse corect.

Dyutzza spunea...

Nu. Nu sunt :))

Trimiteți un comentariu