Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Fun with Google

Mai sunt unele momente în activitatea unui blogger, când mai pierde vremea urmărind statistici. Până la urmă, este ceva normal, ești curios, să vezi de unde, cum și de ce intră lumea pe blog. Așa că, astăzi ne distrăm un pic cu căutările pe google și raportul din analytics. Spicuiesc în continuare câteva dintre, cele mai cele, căutări:


  1. poofie hacker- mă întreb, oare câtă notorietatea ai, în lumea hackerilor dacă te intitulezi „poofie”?
  2. glock 26 full metal - ne pare rău, dar nu-l mai avem pe stoc, tocmai l-am vândut pe ultimul unui bugetar.
  3. bormașina panzer - încă odată ne pare rău, dar nici acest produs nu mai este pe stoc. Doriți altceva?
  4. dacă are net de la rds nu poți intra în calculatorul altuia? - RDS, noul serviciu antihacker. 100 % garantat.
  5. in orașul Moinești- Bacău este rds internet - imediat revenim cu detalii de la fața locului, Dyutzza ai legătura.
  6. româna nenorocitule - du iu spichit?
  7. citroen c4 impresii - full option sau  low cost?
  8. ce facem cu cicatriciile- le accepți sau le ascunzi, nu e mare filosofie.
  9. nu mai merge messul la servici- ai naibii șefii aștia, nici pe mess nu mă mai lasă( apropo servici nu există în limba română, amice.)
  10. intuirea spiritului național - și eu îl caut, stai liniștit.
  11. tineretul de azi -notalgic, amice?
  12. a da în diverse- eu nu o să dau niciodată în diverse, pentru că le doare.
  13. cicatriciile și personalitatea - pentru bărbați adevărați.
  14. mă gândesc la sinucidere- mai bine gândește-te la psihologi sau tratament. Părerea mea.
  15. cum să schimb un favicon în blogger- ai aici un mic ghid, folosește-l cu încredere.
  16. trec panzere - mai bine ascultă asta.
  17. angajat vs angajator - confruntarea secolului
În continuare, din ciclul „hackeri de subsol”  și „paranoia pentru toți”. Fără comentarii:
  1. cum văd ip-urile celor care intră pe blog.
  2. cum îmi șterg arhiva din calculatorul altuia.
  3. cum pot intra în calculatorul altuia.
  4. cum pot să opresc calculatorul altuia de pe mess.
  5. videouri cum să umblii pe calculatorul altuia.
  6. cum mă ascund în calculatorul altuia.


Cam atât pentru astăzi, noi detalii în episodul următor.

3 comentarii:

dyutzza spunea...

N`am mai ras de mult tare asa :)) singura in fata laptopului (asta nu stiu daca e trist sau nu, lasam deoparte).

Cert e ca, se pare, o portie zdravana de umor merge la fix amu`. Multumesc. Continua.

Si faza cu Moinestiul, wtf:|?

Panzer spunea...

eu zic ca e destinul :P

dyutzza spunea...

joaca si destinul uneori rolul sau...:P. hai si pe messenger, sa-ti trimit niste melodii faine. fa-ti timp pt. :d

Trimiteți un comentariu