Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Despre plase de insecte si alte chestii

Dacă tot a venit căldura și te bucuri de vremea frumoasă, iar în plus mai ai și ceva timp la dispoziție, începi să te gândești să mai faci una alta prin casă. Astfel am încropit un plan de bătaie și am stabilit niște priorități. Primul lucru din agenda de lucru, a fost schimbarea plaselor de la geamuri. Era necesar, să le schimb, iar dacă tot se încălzește afară și vine vara, chiar n-am chef de zburătoare clandestine prin casă.

Bun, și de unde să încep. Să întrebăm pe cine știe și pe cine cunoaște, că știți și voi cum este atunci când te hotărăști să faci ceva anume, începi să întrebi în stânga și dreapta, pentru un sfat, o idee, o recomandare. Unde apuci, la cunoscuți și nu numai. Astfel, la recomandarea unui prieten, am ajuns la niste baieti care sunt specializați în plase de insecte, si aveau exact ce mă interesa. Restul nu mai contează, dar ca să fac o paranteză, pe langă montatul de plase de insecte de diferite tipuri ( cum vrei și cum ai nevoie) mai pot să-ți monteze și un termopan dacă vrei, sau să dea un ciocan în ele, dacă s-au defectat.

Oricum ca să terminăm aici, mai este de reținut că în primul rând am găsit ce căutam iar în al doilea rând pot să zic că tipii și-au făcut treaba, bine, profesionist și la timp. Așa că de încheiere, recomand și eu mai departe că așa este frumos.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu