Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

So.... how've you been?

Şi... ce s-a mai întâmplat în ultimele luni. Nimic special sau interesant, pot spune. Am reuşit să prind un răgaz și să mă smulg din cotidian, ca să ajung pe malurile însorite ale Greciei, mai exact pe malurile insulei Thassos. O săptămână, pe la sfârşitul lunii august. Câteva impresii?... mai pe larg cu altă ocazie. În principal, a fost frumos, relaxant, m-am distrat şi m-am simţit cu adevărat într-un concediu. Un lucru mai am, de precizat. Am dat peste destul de mulţi români și sincer, nu mă aşteptam să fie atât de numeroşi.

Nu era greu să ghiceşti ce naţie, erau cei care conduceau BMW-uri, Mercedes-uri, Lexus-uri sau alte maşini de ultimă generaţie, Suv-uri sau limuzine, cu muzica dată la maxim, cu geamurile deschise la ora 3 dimineaţa, pe străzile principale. Greci sigur nu erau...

Iar, ca totul sa meargă bine în continuare, m-am întors în ţară cu o frumoasă entorsă la glezna dreaptă, drept suvenir. Rezultat, două săptâmâni de concediu medical în care a trebuit să stau în casă, cât mai imobil posibil. Şi cam aşa s-a scurs o lună de zile. Letargic, şi cu miros de antiinflamator, Voltaren şi Ben Gay...

În restul timpului, am revenit la rutina zilnică, muncă, casă, dormit, şamd... şi astfel am mai trecut încă o lună de zile. Acum, voi încerca să nu mai fiu atât de ipocrit şi să zic că mă ocup de acest blog. Voi scrie dacă voi avea chef, energie sau dacă aşa îmi zice la horoscop şi voi tăcea din gură.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu