Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Să moară şi capra vecinului...

Cred că această expresie, ne defineşte cel mai bine ca naţie, sau mai bine spus, defineşte majoritatea naţiei noastre. Ca să nu facem discriminări şi să fim "politically correct". Ce trist sună. Da, asta ne defineşte naţiunea romană. Invidia, frustrarea că altul are şi tu nu.

Să vă povestesc câteva idei care îmi fundamentează, această convingere. În urmă cu vreo 2 săptămâni, vecinul de etaj, a scos pe palier, câteva ghivece cu flori, printre care şi un Ficus destul de măricel. Până aici, este doar un fapt lipsit de importanţă, a vrut omul să mai înfrumuseţe locul unde stă, să-i dea altă alură, chestii absolut normale şi irelevante.

Însă, în urmă cu câteva zile, observ că Ficusul de pe palier a dispărut. La fel, nu am dat importanţă, am considerat că poate l-a luat omul în casă, l-a făcut salată sau orice altceva. Ca apoi, să aflu că de fapt biata planta s-a plictisit de stăpânul său, a făcut picioare şi a plecat în lume să-şi caute norocul.

Mă întreb oare ce minte bolnavă ar vrea, să fure un Ficus. Şi până la urmă, ce dracu să facă cu el? Să-l vândă? Să-l mânânce? Să-l pună pe balcon sau în  bucătărie,  lângă frigiderul autentic marca Fram?  Sau pur simplu, cleptomania a devenit  noul sport național?

Şi care-i legătura cu titlul, vă întrebaţi? Este, pentru că, eu bănuiesc unul dintre vecini, a ajutat ficusul să coboare scăriile, că sigur nu venea cineva din afară tocmai la etajul 3. Cine are ca ocupație vânarea de plante sau ghivece de flori, prin scări de bloc. Invidia, o trăsătură caracteristică românilor. Dacă eu nu am, altul de ce să aibă?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu