Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

RDS o dă în diverse

Dacă până acum, de bine de rău, netul mergea cum mergea, acum cei de la RDS au făcut-o lată. Din punctul meu de vedere. Eu unul, cred că așa fac ei, de obicei nu ştiu de ce mă mai miră treaba asta, dar în fine. S-au gândit ei, băieţi deştepţi să schimbe clasele de ip. Dacă până acum majoritatea ip-urilor de pe RDS se regăseau prin clasa A, s-au gândit ei aşa să treaca la clasa de ip-uri B. Link dacă nu ştiaţi, cum stă treaba cu clasele de ip-uri.


Probabil că toată jongleria asta constă în faptul că astfel, reţeaua RDS va fi trunchiată şi împarţită în mai multe sub-reţele. Numai că jongleria asta, nu cred că a fost făcută cum trebuie şi cineva a scăpat din mingi. Căci, de maxim două săptămâni, conexiunea mea la internet se mişcă execrabil. Erori de conectare, desconectări, căderi de conexiune, download-ul şi upload-ul  execrabil, precum și browsing-ul. Tot tacâmul, ca să fie bine. La început, chiar nu mi-a trecut prin cap că toată târşenia astă vine la ip. Am descoperit schimbarea clasei ip-ului mai mult din întâmplare. Cum era de aşteptat pe site-ul celor de la RDS, nu afli nimic, că nu e nevoie să spună cuiva când şi mai ales, de ce se apucă de jonglat cu ip-uri şi împărţit reţeaua.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu