Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

The little joys of life...


Nu ştiu cum îşi stabilesc alţii standardele de fericirie şi sincer, nu mă interesează aşa de mult, dar totuşi, sunt un pic curios, pot spune. Cât despre mine, fericirea mea se regăseşte în lucruri cât mai simple şi cât mai comune. Lucruri care mă binedispun şi îmi fac viaţa mai frumoasă. Un astfel de lucru absolut comun pentru unii, dar special pentru mine ar fi, regăsirea după aproximativ 14 ani de lipsă, din nou pe rafturile hypermarketurilor, a bomboanelor Skittles.

Sunt acele mici bomboane, colorate, cu diferite arome de fructe care atunci când, au apărut pe piaţă erau pentru mine o schimbare radicală de la Cipul comunist şi atunci, reprezentau tot ce era mai bun din occident. Nu ştiu câţi dintre voi, mai ţin minte apariţia lor şi scurta durată, pe piaţa românească. Aveam în jur de 10 ani pe atunci și îl priveam ca ceva diferit şi nou, care m-a atras instantaneu.

Acum ce pot sa spun, mai mult  decât, că mă bucur să regăsesc un pic din amintirile copilăriei şi să fiu, la fel de fericit ca atunci.

2 comentarii:

kiaviseaza spunea...

Mie-mi plac cele rosii si verzi! :D
Totusi sunt in asteptare de Maltesers...

Octav spunea...

o mica poveste chiar cu skittles de acum cativa ani buni: mergeam pe strada cu un prieten si prietena lui. in fata intrarii intr-un supermarket gasesc pe jos o punga de skittles (nedeschisa). foarte bucuros o adun de pe jos, o desfac si imi indes in gura cateva dupa care ofer si celor 2, care se uitau foarte urat la mine si au zis ceva e genu "vaaai, mananci de pe jos!!!" :)))

un lucru poate fi considerat de cineva o mica placere iar altcineva nu da doi bani pe el


si acum off topicul pe care vroiam sa ti-l transmit: http://www.darkroastedblend.com/2009/04/wonder-weapons-of-world-war-two.html

Trimiteți un comentariu