Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

România pitorească...

...Sau să vorbim despre cum drumurile ţării sunt înţesate, cu basorieliefuri de câini, pisici, iepuri şi alte nenumărate lighioane care au fost destul de ghinioniste încât să fie călcate. Nu am avut foarte multe peregrinări prin ţară, dar am avut destule  încât să observ că primești gratis o lecţie de anatomie animală, la fiecare cinci kilometri, de şosea sau autostradă. Sau poate, am doar eu norocul acesta, deşi sincer mă cam îndoiesc. Oare există cumva o oarecare autoritate naţională care să se ocupe de strângerea stârvurilor de pe şoşele sau doar pur şi simplu se recilează natural. Nu destul, că drumurile sunt în starea care sunt, mai trebuie să ocoleşti bucaţi de carne pe care nimeni nu se sincheşte să le strângă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu