Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Categoric

Cât de categoric trebuie să fii într-o relaţie, adică cât eşti dispus să ierţi şi să treci cu vederea, doar pentru a continua relaţia. O discuţie pe care am avut-o cu o prietenă care îmi spunea, că într-o relaţie mai trebuie să laşi şi să ierţi. Eu sunt de acord cu această chestie şi e ok, atâta timp,cât şi celălalt face la fel, dar doar în anumite situaţii și aici mă refer, doar la anumite lucruri minore care pot fi trecute cu vederea.

În rest, din punctul meu de vedere, o despărţire este categorică. Întotdeauna. Pentru o relaţie care s-a terminat, nu mai există cale de întoarcere. Cam categoric, nu-i aşa, dar am dreptate. De ce? Pentru că, dacă s-a ajuns la acest punct înseamnă, că ceva nu a mers bine, iar dacă relația nu a mers până acum, chiar crede cineva că va merge de aici înainte? Ce îţi dă garanţia, că nu se va întâmpla la fel? Pe ce te poţi baza? Oamenii nu se schimbă, am zis-o și o voi zice în continuare.  Dacă s-a întâmplat ceva major și relația s-a terminat. Gata, „La comedia este finita”.

În plus acest lucru, arată că ai o coloană vertebrală, că ai luat o decizie şi rămâi ferm. Indiferent că ești bărbat sau femeie. Arată, că poţi să treci mai departe,(şi sigur că poţi)dar observ, că  mulţi dintre noi se feresc de această decizie şi evită acest luarea ei, doar așa, să păstreze aparențele și să amâne inevitabilul. Și mai dau un exemplu și anume, articolul pe care l-a scris aici.


Şi să mai adaug ceva. Faza "Să luăm o pauză", sincer, o consider jena supremă. Pauză de la ce? Pauză pentru ce? Ori e albă ori e neagră, gri nu există ca variantă. Voi cât de categorici sunteţi într-o relaţie?

1 comentarii:

kiaviseaza spunea...

Asta cu pauza este cea mai jalnica dintre toate. Pauza dintr-o relatie este un mod mai delicat de a spune ca vrei pe oricine altcineva in locul persoanei de la care iei pauza si daca se intampla sa nu gasesti pe cineva mai bun, te intorci la haina de vreme rea care se presupune ca sta acolo si te asteapta.

Trimiteți un comentariu