Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Viaţa la bloc

Să stai la bloc, în Bucureşti după cum mulţi ştiu e o adevărată plăcere. Trezirea îţi este dată de vecinii binevoitori cu bormaşinile şi ciocanele din dotare. Nu mai ai nevoie de ceas să-ţi dea trezirea, la ora 8 fix începe bormaşina cu percuţie. Că nu-i așa, niciodată nu se ştie când este nevoie de nouă gaură. Şi dacă tot te-ai trezit, te duci pe jumătate adormit, la baie şi constaţi că nu ai apă de nici o culoare, nici rece, nici caldă.. Nici măcar la bucătărie. O adevărată plăcere şi ca totul să fie complet stai aşa, fără apă până pe la ora 14. Și după, te distrezi când mai trebuie să  stai încă, vreo 15 minute cu toate robinetele  deschise, ca să se ducă rugina şi tot molozul care vine pe ţeavă.

În ce ţară trăiesc aştia de la regiile autonome, de consideră să oprească apa fără să anunţe(că din câte am înţeles se pare că tot blocul era oprit). Sau aşa se distrează aştia pe la APA NOVA? Trag la sorţi ce bloc să mai lase fără apă, doar ca să se distreze? Câtă energie şi resurse s-ar consuma dacă ar face un simplul gest de anunţare a populaţiei din timp? Şi astfel, toţi ar fi mulţumiţi, tu îţi faci treaba, dacă există vreuna şi eu sunt pregătit din timp  că nu voi mai avea apă. O fi chiar aşa de greu?

1 comentarii:

kiaviseaza spunea...

Hah... tu te plangi de apa. Nici eu nu am avut apa deloc saptamanile trecute si...am facut baie cu apa plata + minerala. 'Twas tingly!
Totusi mai placut a fost asta iarna cand se intrerupea curentul (nu se poate sa nu ti se fi intamplat si tie) si stateam pe intuneric si in frig pentru ca nu-mi mergea nici centrala.
Now that's hardcore!

Trimiteți un comentariu