Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Tempus fugit...

...Şi lasă în urmă o stare de nostalgie, o stare care te face să te gândeşti la timpul care a trecut, la lucrurile pe care le-ai făcut şi la lucrurile pe care le-ai fi putut face. În această stare mă aflu eu acum, o stare de nostalgie care îmi aduce în prim plan amintirile.

A trecut un an de când am terminat facultatea. Un an, de când am luat licenţa şi am terminat viaţa de student. Și acum stau și depăn amintiri, amintiri frumoase: examene, restanţe, cursuri de la 7 dimineaţa, proiecte pentru care pierdeam nopţi întregi, materii care ne dădeau bătaie de cap, întâlniriile dintre colegi la MC-ul sau KFC-ul de la Romană, nopți pierdute prin  baruri sau cluburi şi multe altele. Îmi aduc aminte, cum vorbeam cu foştii mei colegi, deja vorbesc de ei la timpul trecut, prin primii ani de facultate, despre ce ne aşteaptă în anii terminali, ce materii vom acea, ce zvonuri se mai auzeau, cum va fi licenţa şi îmi aduc aminte cu fiecare discuţie generală axată pe acest subiect se termina în memorabila frază „Să ajungem noi în anul patru, şi să dăm licenţa”. Amintiri plăcute.


Şi iată că am ajuns, am dat licenţa, totul s-a terminat şi a trecut şi un an de atunci. Un an în care am încheiat un capitol din viaţa noastră şi am deschis altul. Un an în care fiecare a promis, a încercat şi poate a realizat ceva pentru el. Unii s-au  întors la ei acasă, alţii au rămas în capitală, relaţiile dintre noi s-au mai răcit, vorbim sau ne vedem rar. Toţi am luat viaţa în piept şi ne gândim mai departe, la viitorul încă nescris.


Timpul rămâne o forţă de necontrolat care, îşi urmează propriul curs, iar noi suntem simpli pasageri ai timpului. Tempus fugit, „timpul trece”, indiferent de ce se întâmplă în jur şi va trece în continuare.

1 comentarii:

Anonim spunea...

le zici bine Panzer.

Trimiteți un comentariu