Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Concluzie

O concluzie interesantă la care am ajuns eu dealungul timpului, este aceea că femeile sunt ori proaste ori îşi acceptă soarta. Și asta o afirm fără nici cea mai mică, urmă de misoginism. Bun, ca să fiu politically corect, anumite femei sunt proaste sau îşi acceptă soarta. Argumentez această idee prin prisma faptului, că am destule prietene şi colege de muncă, iar  dintre ele, majoritatea cu care am vorbit, se plâng de relaţiile lor. Se plâng de prietenii lor că sunt aşa şi pe dincolo, că sunt bătuţi în cap, posesivi, extrem de geloşi, indiferenți, reci și lista poate continua. Relațiile lor, n-am cuvinte sa le descriu, adica eu unul n-am cum să cataloghez drept relație, o chestie de genul, azi suntem impreună, peste 2 săptămâni suntem despartiti, peste 1 săptămână suntem iar impreună, peste 3 zile ne desparțim din nou și tot așa. Să-mi spuneți voi, cum să o cataloghez?


De fiecare dată când se aduce vorba, în discuţii despre prietenii lor şi despre relaţiile lor, trebuie să se plângă. Bun, pentru mine întrebarea logică şi raţională pe care le-o adresez este: "De ce mai continui relaţia?" Răspunsul este lamentat, vag şi evaziv. Nu cred că mi-a răspuns vreuna scurt pe doi, de asta sau de cealaltă. De aici am tras concluzia şi trageţi şi voi concluziile mai departe, de ce consider femeile așa.

Păi cum să nu fii aşa, dacă nu poţi lua o decizie, tu l-ai ales, nu te-a forţat nimeni, nu eşti legată cu nimic de el, nici el de tine. Şi totuşi, nu poţi spune stop. De ce? Nu ai curaj?  Nu vrei tu să zici stop? Aştepţi o schimbare? Aşteaptă mult şi bine. Crezi că e singurul? Crezi că nu mai găseşti altul sau nu te mai găseşte nimeni? Crezi, că nu mai eşti atractivă, pentru nimeni. Concepte eronate pe care multe femei le au. O femeie care ştie ce vrea este atractivă, pentru oricine. Îl iubești si nu poți sa trăiesti fără el? Hai mă, serios? Încearcă să trăiești fără apă sau mâncare, câteva zile și mai vedem cât, nu poți trăi fără ”EL”. 


Logica unui bărbat, sau mai bine spus logica mea, este aceea, că relaţia este întotdeauna în două sensuri, iar dacă ceva nu mai merge cum trebuie, îi zici stop şi mergi mai departe. Nu trebuie să ne lamentăm doar să păstrăm aparențele, că totul merge cum trebuie. Nu zic acum, că noi am fi altfel, cunosc cazuri de bărbaţi care plâng de relaţiile lor şi la fel nu ştiu sau nu vor, să ia o decizie. Asta este cu totul altă poveste, dar are aceeaşi idee. Recunosc suntem şi noi vinovaţi de aşa ceva. Cred că se va găsi careva să zică că sunt misogin şi nesimţit, dar atunci îi cer să-mi dea un răspun logic şi raţional la problema de mai sus şi atunci voi spune eu, Mea Culpa.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sa stii ca ai foarte mare dreptate.Nici eu inteleg de ce fetele nu au curaj sa puna piciorul in prag cand vine vorba de relatia lor cu un "baiat".Am pus baiat intre ghilimele pentru ca de fapt nu il consider baiat pe cel care isi tine prietena sunt papuc si in lesa in acelasi timp,care injura si mai grav lovesc.Subiectul pe care l-ai abordat este interesant si trebuie dezbatut.Inca nu ma semnez....

Anonim spunea...

Nu putem lua o decizie, pt ca:
1. Nu avem curaj sa fim singure, din nou.
2. Pt ca o relatie este complicata, sunt multi factori de care trebuie sa ti cont. Sunt multe momente de indoieli, dar sunt si momente frumoase de care nu vrei sa te desparti.
3. Pt ca nu credem ca o sa gasim altul mai bun.
4. Pt ca viata e complicata si daca ai avea o relatie ai sti ca nu te rezumi doar la niste regului, sunt lucruri care sunt usor de zis dar greu de facut.

Trimiteți un comentariu