Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

To blog....

About what... căci în ultima perioadă am devenit mai letargic şi parcă nu mai ştiu despre ce să scriu... A venit şi căldura, cheful meu de blogging a început să tindă spre 0. Parcă gândurile mele sunt blochate, nu reuşesc să formulez ceva, idei aş avea, dar sunt doar frânturi împrăştiate prin creierul meu care nu vor de nici o culoare, să se închege. Plus că am mereu aceeaşi problemă, când mă hotărăsc să scriu ceva, ori decid că nu mai merită, ori îmi pierd firul gândurilor, ori a scris altcineva despre acel subiect, sau mă decid eu să scriu prea târziu şi automat îmi dispare tot elanul.

Să fii blogger nu este uşor, îţi trebuie suflu, rezistenţă ca să reuşeşti. Probabil, iar o să mai treacă zile până reuşesc să mai scriu ceva aici, dar trebuie. Trebuie să îmi pun ordine în gânduri şi să merg mai departe. "Keep walking", nu-i aşa. Keep on walking.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu