Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Oare ne simplificăm problemele?

Sau mai rău le complicăm? Rezolvarea problemelor comune ca plata de  facturi, acte, documente şi alte ce pe internet este un vis, încă frumos pentru majoritatea. Să luăm de exemplu site-ul celor de la Vodafone cu care m-am confruntat aseară când am decis să-mi simplific lucrurile şi să-mi platesc factura online. Accesez secţiunea de plăți factură. Bun, rezolv repede şi eficient. Realitatea este. că atunci când vine vorba să dai click pe butonul "Plăteşte", pentru a plăti, supriză, poţi să dai pe el până te plictiseşti, pentru că se pare, este pus acolo de formă. Nu face absolut nimic, probabil scriptul pentru a te direcţiona în altă parte a fost uitat sau nu funcţionează. Tot ce vreau, este să-mi pot să rezolva toate necesitățile și treburile, la un click sau mai multe de mouse. Dar nu se poate.

Şi mai ne întrebăm de ce are lumea reticenţă faţă de internet şi preferă metoda clasică de stat la coadă and shit. Uite, de asta. Pentru că vrei să faci ceva util şi eficient şi dai peste suprize de genul acesta.

1 comentarii:

kiaviseaza spunea...

Ei sa vezi ce amuzant este cand iti platesti cateva luni la randul facturile pe internet si ai impresia ca este totul rezolvat, iar la un moment ti se intrerupe aprovizionarea cu gaze, cablul tv si lumina pentru neplata. Furnizorii nu recunosc achitarea platii, iar banii din cont au plecat catre furnizori, conform bancii. Pam pam!

Trimiteți un comentariu