Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

CNA în acţiune

În puţinele momente când îmi fac timp și mai urmăresc posturile TV, am observat că, de ceva vreme încoace, mai ales pe postul ProTV, din filmele difuzare, au început să taie din scene și la modul mare. Fazele mai tari, sângeroase, explozive sunt cenzurate şi tăiate din film, într-un mare fel. Şi astfel iese un ghiveci din filmul respectiv, de pur și simplu nu mai înţelegi nimic din tot fimul. Plus că filme mai vechi care le-ai văzut full, acum ţi se par aiurea trunchiate în halul ăsta. Înţeleg poate acele faze sunt scoase din anumite motive, dar să nu depăşim limita penibilului.

Și acum, vă întreb, pentru ce naiba mai este atenţionarea de vârstă dacă filmul e făcut cu foarfeca și lipit cu clei la loc? Se pare CNA nu prea gândeşte cum trebuie. Bun îmi pui atenţionare de vârstă, îl pui la o oră mai târzie. Atât, mai departe este datoria mea ca părinte să las sau nu, copilul să urmărească filmul respectiv. Eu am tot dreptul ca adult să mă bucur de filmul respectiv, întreg. Dar nu, ei se hotăresc şi vin să retuşeze pelicula ca să nu mai înţelegi nimic. Mi se pare un pic, de exces de zel din partea celor de la CNA. Plus să nu mai zic, că unele sunt filme vechi care au rulat de câteva ori în varianta full şi ştii fazele din ele, iar acum sunt  retuşate în așa hal ca să ţi se ia tot cheful de film. Eu unul vreau să văd filmul întreg, nu cum decideţi voi că e mai bine. Încă un motiv pentru care televizorul, devine pentru mine un obiect de decor...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Cea ce ai scris tu e adevarat intro oarecare masura!!!Dar nu in totalitate!!!Sunt de exemplu oameni care nu isi pot supraveghea copiii mereu...oricat ar incerca!!!Ei trebuie sa ii impiedice pe copii sa vada lucruri care nu se incadreaza in categoria lor de varsta!!Dar daca u nu poti...atunci intervine CNA...Pe de alta parte...ai dreptate si tu...ca miar placea sa vad un film adevarat fara cenzura!!;)

Trimiteți un comentariu