Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Un post, un Paşte

După cum ştiţi suntem în ultima săptămână înainte de Sărbatoarea  Paştelui şi nu știu dacă ați observat, majoritatea oamenilor par să intre într-o transă colectivă numită postul Paştelui. Şi binenţeles, majoritatea cunoștiințelor mele. Bun, postim dar ce reprezintă de fapt acest post. Doar să te abţii de la a mânca "de dulce", aşteptând o săptămână pentru mare îndopeală de Paşte. Mulţi aşa consideră. Un post nu înseamnă doar acest lucru, înseamnă de asemenea să te abţii de la anumite lucruri, de la anumite gânduri, de la anumite fapte. Nu mâncăm carne, dar facem rău celor din jur cu gândul, cu vorba, cu fapta. Aşa ceva nu se mai numeşte post, se numește simplu, ipocrizie.

Eu unul am zis pas întotdeauna la aiureli d-astea. Pentru că consider, că este mai bine să mănânc normal  şi să mă gândesc, cum să fiu mai bun şi mai iertător decât în restul timpului. Şi încă ceva,  că tocmai mi-am adus aminte, sărbătorile de Paşti ca şi cele de Crăciun au cam devenit un imens circ comercial și de promovare. Pur şi simplu mi se face silăm când mă gândesc la ce urmează în zilele următoare. Toţi  vor alearga după mâncare, băutură şi cadouri( de iepuraş, cică) totul într-un imens circ grobian. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu