Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

A mobile software review

Sunt un mândru posesor de N73 Music Edition şi spun că sunt foarte mulţumit de ce ştie să facă, de aplicaţiile pe care le suportă, de cameră şi de tot până la urmă. Singura problema care am întâmpinat-o sau mai mult să-i zicem un fix de al meu, playerul audio, nu se aude aşa de tare cum aşa vrea eu. Şi în căutarea player-ului perfect( încă mai caut), am încercat mai multe softuri. Să scriu câteva cuvinte despre ele. Un mini review pentru cei care vor să le încerce.

Ogg player. Un player cu design simplu, puţin cam brut, care suportă principalele formate .mp3, .mp4, .wma, .aac, .wav, .amr şi .mid, cu funcţii simple şi uşor de folosit. funcţiile play-pause, le poți seta pe taste. Opţiunea de ridicare a volumului e de formă. Am încercat de la -24 Decibeli, până la +12 şi n-am observat nici o schimbare. Cum spuneam, este de formă. Playlistul poate fi setat pe albume, titlu, artist, ca la playerul default, dar volumul nu se schimbă deci mergem mai departe.

Lonely Cat Games Jukebox. Cel mai mişto player care l-am văzut dintre toate care le-am încercat. Design frumos interfaţă uşoara și ”user-frendly” plus că, are funcţia de personalizare a interfaţei principale. Equalizer pe 10 benzi care face diferenţa dacă este setat cum trebuie. La fel ca la Ogg recunoaşte principalele formate audio. Citeşte playlisturile făcute de telefon. Plus funcţii de conectare la internet pentru update, album art şi lyrics. Singura problemă este că la fel nu schimbă cât de tare se aude. Se aude la fel ca la default doar că la o calitate mult mai bună. Per ansamblu este un player bun.

X Sounds un player prost, simplu şi făcut cam din topor. Fonturi mari şi centrate prost. Culori setate auirea. O avea el 4 tipuri de skinuri, dar toate sunt praf. Şi este el praf cu totul. Începând cu timpul de încărcare care este destul de mare, >10 secunde. Apoi modul brut de a selecta fişierele pe care vrei să le bagi în listă. Sunt setate la grămadă toate. Şi suntele de apel ale telefonului şi melodiile tale. Equalizer lipsă şi se aude cam prost. La care mai adăugăm o marime destul de mare pentru o aplicaţie de telefon, aproximativ 4 mega. Măcar dacă era calitativ ok. Deci pas şi uninstall.

Alon Mp3 Dictaphone. O aplicaţie dublă, adică are dublă funcție: reportofon şi player audio. Şi îl găsesc destul de bun. Funcţiile de înregistrare nu le-am testat deci nu pot spune nimic despre ele. Să vorbim despre funcţiile audio. Aceleaşi formate audio, setare taste rapide, design frumos, uşor de accesat şi folosit, setare de citit .m3u create pe telefon sau din winamp direct, equalizer pe 3 benzi parametric care ridică cât de cât nivelul la volum dar trebuie setat corect că altfel distorsonează sunetul de-l ia dracii. Singura problemă care am găsit-o este că nu are taste pentru previous şi next. Ori aştepţi să se termine melodia ori îi dai fast forward sau rewind ca la caseta audio. Dintre toate îl găsesc cel mai bun pentru gusturile mele.

Dar încă mai caut un player care să ridice volumul telefonului la aşteptările mele și să aibă funcțiile pe placul meu. Da știu sunt un ciudat, dar dacă ştiţi ceva, nu ezitaţi să-mi spuneţi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu