Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Internet Addiction

Week-end- ul acesta am fost în totalitate offline, de vineri seara până în seara aceasta. O perioadă de timp în care nu am avut deloc contact, nici măcar pentru un minut cu internetul. Trei  zile. O perioadă de timp care a reprezentat destul de mult pentru mine şi a dovedit cât de "internet-addicted" sunt. Am deschis calculatorul, în această seară şi totul părea atât de diferit. Aveam senzaţia că nu am mai intrat pe net de câteva luni bune. Mă simţeam pierdut şi debusolat şi totodată eram surprins de câte lucruri, s-au întâmplat în trei zile şi cât aveam de recuperat. Mail-uri nedeschise, bloguri şi feed-uri de citit, comentarii de răspuns,torrente apărute, mesaje de trimis, offline-uri de răspuns,etc şi etc. Rutina mea zilnică de a naviga pe net.

Pentru mine o zi fără net se simte ca o săptămână. Mă simt stingher şi fără scop... Hi my name is Panzer, and I'm an addict...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu