Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Despre perfecţionism şi alţi demoni....

Perfecționismul, cred că ar fi cel mai reprezentativ atribut al personalităţii mele, care este totodată, atât o calitate cât şi un defect, sau cel puţin aşa este din perspectiva mea. Sunt o persoană perfecţionistă şi pot spune acest lucru se reflectă în tot ce fac şi în tot ce-mi doresc. Totul trebuie să fie disciplinat, ordonat, calculat şi organizat. Într-un cuvânt totul trebuie să fie, perfect. Reversul medaliei, este că perfecţionismul este și un defect căci, atunci când totul nu este perfect, pe cât îmi doresc, mă simt iritat, plin de nervi, frustrat, învins. Parcă totul din jurul devine un haos, un hazard care nu-l pot controla. Este un sentiment foarte aiurea, vă pot spune. Totuși de ceva vreme încerc să fiu ceva mai tolerant și să accept anumite limite și să accept că până la urmă ” good is good, enough”.

Un alt lucru interesant pe care aș vrea să-l împărtășesc, este faptul că în adolescenţa mea, eram exact inversul persoanei de acum. Eram o persoană dezordonată, fără o ordine bine definită, care nu avea, așa standarde și pretenții. Eram complet opusul. Şi asta îmi place la viaţă, că nu duce lipsă de simţul ironiei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu