Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Românii şi GSM

Pe lângă faptul că e jenbil să priveşti toată lumea cum îşi cumpără telefoane mobile în funcţie de preţul acestora şi nu în funcţie de funcţiile şi atributele telefonului, că sunt stresat la maxim de toţi cocalarii care simt să împărtăşească ultima apariţie în industria manelistică cu toată maşina sau metroul( după caz), că mulţi poartă căştile de la hands-free de parcă ar fi cine ştie ce bijuterii, mai am o problemă, "a bone to pick", cu toţi cei care vorbesc la telefonul mobil ca la o staţie de emisie-recepţie.


E penibil, telefonul mobil este ceea ce este, de aceea s-a inventat, altfel am fi avut fiecare câte un walkie-talkie, ne limitam la 200-300 de metri şi aia era. M-am săturat să-i tot văd pe stradă toți ţăranii care nu ştiu să folosească un telefon. Plus, că mai şi ţipă în microfon de ai zice că face o transmisiune în direct. Crezi că nu te aude decât dacă vorbeşti direct în microfon, în loc să-l ţii la ureche și să vorbeşti normal? Îţi spun eu, se aude, tehnologia a evoluat. Crede-mă pe cuvânt. Dacă nu te aude, te-ai gândit că poate nu telefonul este de vină, ci reţeaua. Te-ai gândit la aşa ceva? 


Nu prea cred. Vrei să-i spui ceva şi să nu audă restul. Vorbiţi în alte circumstanţe, dar nu folosi telefonul ca o staţie. Că arăţi jenant. Treaba ta, până la urmă, faci cum crezi, eu unul o să râd de tine când te voi mai vedea folosind telefonul aşa, şi aștept ziua când o să-ţi termini conversaţia cu un "Over and Out".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu