Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Guns and ammunition

Mai ţineţi minte acest clip, reclamă la Pagini Aurii care, cum era de așteptat,este copiată după una străină, dar pe care încă n-am reuşit să o găsesc pe internet. Dar nu despre asta voiam să scriu. Voiam să scriu despre scopul reclamei care ar afirma că în Pagini Aurii, găseşti de toate, inclusiv arme şi muniţii. Am zis la vremea aceea când am văzut orginalul, că la ei mai merge, în State sau în alte țări. Este ceva normal. Dar când am văzut varianta românească care era copiată fidel, m-am gândit WTF? Ce treabă avem noi cu arme şi muniţii. Ce arme şi muniţii găseşti la noi în ţară? Pistoale cu capse, gaze sau gloanţe de cauciuc şi respectiv puşti de vânătoare cu alice. Nimic special.

Dar de curiozitate am răsfoit Pagini Aurii şi chiar există pagina cu arme şi muniţii. Arme şi muniţii. Şi cum scriam mai devreme, conţine exact ceea ce  mă gândeam. Mai mult puşti şi articole de vânătoare. Nu o să găseşti, un Glock 18 sau 2o, Desert Eagle .50, Colt 45, AK-47 sau alte jucărioare interesante... Dar ce să faci, trăim în România, locul unde lumea mai repede te taie decât să te împuşte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu