Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Master 1.2

Am trecut şi eu la versiunea de Master 1.2 adică, la modulul 2 din primul semestru de master. Şi o să-l upgradez până la versiunea 3.2. Dar nu despre asta voiam să scriu. Voiam să scriu cât de eronată poate fi percepţia mea şi părerile pe care le aveam despre ceilalţi.

Când am început primul modul de master şi masterul în principal, mă aşteptam la noii colegi ai mei ,să fie oameni educaţi, elevaţi, care au terminat 4 ani de facultate sau mai mulţi, care au trecut prin viaţă şi au ceva experienţă de viaţă în general. Dar nu este aşa cum m-am aşteptat. Orele de curs la master îmi aduc aminte de orele pe care le făceam în liceu când toţi  eram nişte teribilişti aiuriţi care nu aveau nici o treabă cu orele.

Încerc să-i înţeleg pe aceşti oameni, majoritatea sunt oameni adulţi cu vârsta > 30 şi mai sunt câţiva ca mine care au terminat o facultate de curând. Încerc să-i înţeleg căci, eu consider că după o anumită vârstă vezi lucrurile altfel şi te comporţi diferit. Înţeleg că ai dat un ban să faci un master şi să mai iei o diplomă în plus, dar poţi să arăţi şi tu un pic de interes şi respect. Atât pentru profesor cât şi pentru colegi. Profesorul acela nu a venit să-şi răcească gura degeaba, ca tu să te scobeşti în nas ca maimuţa, să stai de vorbă cu ceilalţi colegi, să intri şi ieşi când ţi se năzare, să sune telefonul de j-pemii de ori. Să nu mai vorbesc că eu nu sunt obligat să te suport. Eu am venit să învăţ ceva. Pe lângă o diplomă în contabilitate şi audit, mai vreau şi o specializare în marketing. De aceea fac un master. De aceea eu vin şi stau la ore .Să învăţ, să plec cu ceva util de acolo.

Nu trebuie să stau să te suport pe tine, cum povesteşti ce s-a mai întâmplat în ultima telenovelă de pe Acasă sau dacă era offside la meciul de aseară. Nu trebuie să ascult ultimul hit al lui Morandi de pe telefonul tău, pune-l naibii pe silent. Şi până la urmă ce treburi ai aşa de importante  după ora 16, de nu pot să aştepte. Eşti şi tu un şef mai mic şi eşti tare căutat.

Pe scurt dacă n-ai pe ce cheltui banii şi n-ai unde să pierzi vremea, du-te la un film, un teatru, o operă sau citeşte nişte cărţi. Poate te mai cultivi şi nu mă mai stresezi pe mine, cel care chiar vrea să înveţe ceva.Și până la urmă poţi să ai o listă de diplome ca sulul de hârtie igienică dacă nu ştii să te comporţi civilizat şi respectuos. Părerea mea.

1 comentarii:

Sabau Ioana spunea...

Civilizatia si bunul simt ne lipseste cu desavarsire!

Trimiteți un comentariu