Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

The new genesis

Am pus punct şi am luat-o de la capăt. M-am decis că era momentul pentru o schimbare, timpul pentru un nou început, o nouă cale de urmat. Aşa că activitatea mea ca blogger va avea un nou curs şi va avea o nouă geneză, începând cu acest  post. Tot ce am scris într-un an şi mai mult de jumătate am decis şi totuşi, mai ezitam, că trebuie dat uitării. Că este mai bine să o iau de la zero.

Acum şi ca atunci când am început blogul, scopul rămâne acelaşi, îmi voi aşterne gândurile, părerile, opiniile, dar de această dată voi încerca să scriu la un alt nivel, să scriu mai matur, mai obiectiv, mai inteligent. Nu ştiu dacă voi reuşi dar măcar voi încerca şi pentru acest lucru aveam nevoie de un nou început. Sau cel puțin simțeam nevoia.

Rămân fidel platformei Blogger, chiar dacă mă decisem să încep pe Wordpress. M-am obişnuit cu Bloggerul, mă descurc cu configurarea şi sincer mi se pare mai simplă decât Wordpress. Cam acestea ar fi de spus, am început din nou. O nouă geneză, un nou blog, acelaşi Panzer. Over and out.

1 comentarii:

Anonim spunea...

http://noitaripsni.wordpress.com/about/

Trimiteți un comentariu