Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

About the Panzer

Un simplu nimeni, cam aceasta ar fi sintagma care ar rezuma aceasta pagină.

Panzer sau cum ar zice neamțul mai pe larg, Panzerkampfwagen, vine de la pasiunea mea pentru istorie,al doilea război mondial și armata germană a acelor vremuri. Totodată, e posibil să aibă legătură și cu tinerețile mele când aveam ceva cam multe kilograme, dar nu  sunt chiar așa de sigur.

În buletin e trecut George-Alexandru Onodi( îmi place să zic și să cred, că sunt de 2 ori sfânt). Tot acolo este trecută şi data de graţie, 5 februarie 1985.

Născut şi crescut pe străzile din Bucureşti, ca în versurile de hip-hop, între beton şi asfalt, blocuri şi praf, şi aşa am ajuns să urăsc, dar să și iubesc Bucureştiul.

Gamer înrăit ce îi place să-și satisfacă adicția, zilnic dacă se poate. On-line sau single-player.

Iubesc muzica și nu pot să concep o zi fără ea, în special muzica electronică, trance și progressive,în special, rock  si alternativ la greu.

Îmi place să văd persoana și nu sexul, Dar ca orice bărbat am  o anumită doză de misoginism și stereotipuri care în principal se referă la 3 lucruri,  de care nu prea fac abuz.

Citesc, cât de mult pot. Fan science-fiction de mic, nu stau să mă gândesc prea mult  dacă renunț la calculator sau internet pentru o carte bună.

Beau rom. Alb în special. Cu cola sau simplu și cred că mi-ar fi plăcut să fiu pirat.

Am dezolvat o pasiune pentru berea brună și rece. Cât mai brună, cât mai bună. Rece.  

Am o slăbiciune pentru dulcuri și vinul roșu sec.

Îmi place să-mi încerc talentul în desenat,schițat și uneori în scris. Câteodată îmi iese.

Vorbesc mult. Filosofez, îmi plac dezbaterea și discuțiile în contradictoriu, susținute de argumente. 

Între nihilismul lui Nietzche și existențialismul lui Sartre, regăsesc stoicismul lui Platon. și mai fac loc și pentru absurdismul lui Camus. Băieții buni cu toții. 

Râd mult de obicei. Îmi place stand-upul și umorul inteligent,de asemenea îmi place mult umorul britanic.

Despre blog mai pot să adaug că e spaţiul meu virtual de manifestare, refulez gânduri, impresii, idei, experienţe de viaţă. Ești invitat să citești și să comentezi

1 comentarii:

filuta spunea...

Până la urma ai scris vreodată despre cele 3 chestii la care se referă doza ta necesara de misoginism? Ca sa nu rămână un soi de promisiune neîndeplinită, te provoc la un articol bine argumentat pe această temă într-un stil cât mai puțin ”globalizant” posibil. Take your time........

Trimiteți un comentariu